El transport modern te en el contenidor un dels seus punts forts, peça clau del que anomenem “intermodalitat”.El mitjà ferroviari es va agafar fort a aquesta modalitat de futur des del seu inici, el que a Renfe va ésser la creació de la xarxa “TECO” ja als anys 70 del segle passat.
A nivell d’Europa, aquest transport també marca de manera forta les principals operacions i rutes, com es ara les de llarga distància i alta capacitat anomenades “corredors” ( que no sempre es de concepte com ho apliquem aquí ). Sovint, el transport marítim intercontinental escull descarregar en un port més adient i equipat, i seguir la ruta per terra a base de tren recorrent un d’aquests “corredors”, que perdre dies de navegació donant el tomb al continent per abastar un port més pròxim al destí.
A nivell d’Europa, aquest transport també marca de manera forta les principals operacions i rutes, com es ara les de llarga distància i alta capacitat anomenades “corredors” ( que no sempre es de concepte com ho apliquem aquí ). Sovint, el transport marítim intercontinental escull descarregar en un port més adient i equipat, i seguir la ruta per terra a base de tren recorrent un d’aquests “corredors”, que perdre dies de navegació donant el tomb al continent per abastar un port més pròxim al destí.
El
tren d’avui fa un d’aquests recorreguts trans-europeus i es fàcilment
reproduïble a les nostres maquetes H0, amb exactitud i rigor històric.
El document, en format pdf, es carregable
des del contenidor DropBox clicant el següent enllaç :
https://www.dropbox.com/s/vg13au0m51p3fl5/ISO-504-C.pdf?dl=0 |
FITXA TÈCNICA : BÈLGICA-ITÀLIA ( 1999 )
Composició CE504
Formació i fotos autor ( llevat exteriors
) : Maig-2014 ( revisió Març-2018 )
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada