diumenge, 24 de desembre del 2017

401 “ATLANTICO EXPRESO” : EL TERCER DELS EXPRESSOS GALLECS


Aquest  no es un nou treball si no l’adaptació d’un d’antic, que es va confeccionar i publicar al agost de 2014, en llengua castellana, en un conegut “fòrum”.

Es tracta d’un dels tres expressos regulars entre Madrid i Galicia, amb la circumstància personal de que va ser el meu mitjà de transport en un dels meus itineraris ibèrics, al 1981; vaig anotar la composició que em va dur i ara i aquí es reprodueix en H0.



Adreça de descàrrega del document pdf :
https://www.dropbox.com/s/e0o6hgy7e96x3aw/ATLANTIC-401.pdf?dl=0





Convé, però, puntualitzar alguns aspectes, ara que han passat més de 3 anys des de la data d’elaboració del treball : la reclamada 269.0 d’Electrotren, no encara disponible en aquell moment, ara si tots la tenim, i es podria actualitzar el reportatge posant de nou el tren en circulació per l’actual maqueta Asvicaf; perquè resulta que en el moment de la primera versió del treball la instal·lació social estava fora de servei per les obres lligades al trasllat de local. Va caldre doncs que el tren circulés per la meva petita i complicada maqueta casolana, sense decoració aplicada, per obtenir les vistes  a publicar.


Tanmateix, el tren també va circular per el mòduls de la trobada que tingué lloc a Sant Vicenç de Castellet al estiu del 2011, i s’incorporen algunes fotos d’aquell esdeveniment.       
Que us agradi !

FITXA TÈCNICA : “ATLÀNTICO EXPRESO” ( 1981 )
Composició CR8120
Formació i fotos autor : Agost-2014   



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada